
این گرافیک ایتنا به نقل از ویژالکپیتالیست زمان صرف شده توسط کاربران در محبوبترین وبسایتها و پلتفرمهای اینترنتی را تا سال ۲۰۲۱ نشان میدهد.
گوگل با ۲۰:۴۷ ساعت در صدر قرار دارد، که نشاندهنده وابستگی شدید ما به جستجو و اطلاعات است. یوتیوب با ۱۰:۵۹ ساعت در رتبه دوم است، که اهمیت سرگرمی ویدئویی را برجسته میکند. فیسبوک با ۱۰:۵۹ ساعت و اینستاگرام با ۸:۴۱ ساعت نشان میدهند که شبکههای اجتماعی هنوز هم زمان قابل توجهی از کاربران را میگیرند. واتساپ با ۱۲:۲۶ ساعت و ویچت با ۶:۴۷ ساعت، محبوبیت پیامرسانیهای فوری را تأیید میکنند. پورنهاب با ۷:۲۹ ساعت، نشاندهنده زمان قابل توجهی است که به محتوای بزرگسالان اختصاص داده میشود. تیکتاک با ۴:۰۹ ساعت و نتفلیکس با ۷:۰۶ ساعت نشان میدهند که سرگرمیهای دیجیتال چقدر در زندگی ما جایگاه دارند

این آمارها نشان میدهند که کاربران اینترنت چگونه زمان خود را بین کار، سرگرمی و ارتباطات تقسیم میکنند.