اپراتورهاایتنا

اطلاعیه اپراتور دوم تلفن همراه درباره اختلال در سیم‌کارت‌های ایرانسل

از ساعتی قبل برخی کاربران در فضای مجازی از اختلال در سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه خبر داده‌اند. بررسی‌ها حاکی از آن است که این اپراتور با ارسال پیامک‌هایی اعلام کرده سقف مصرف مجاز کاربران به پایان رسیده است.

در این راستا این اپراتور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: در شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه، برخی مشترکان دائمی، پیامک‌هایی را درباره «سقف مصرف مجاز» به اشتباه دریافت کرده‌اند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: در جریان عملیات به‌روزرسانی در شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴، پیامک‌هایی درباره «سقف مصرف مجاز»، به صورت اشتباه برای برخی مشترکان دائمی ارسال شد. ضمن عذرخواهی، به اطلاع مشترکانی که پیامک فوق را دریافت کرده‌اند می‌رساند، پیامک‌های مذکور، به اشتباه ارسال شده‌ است.

مشترکان این اپراتور می‌توانند برای اطلاع از وضعیت دقیق سقف مصرف مجاز و میزان باقیمانده بسته‌های اینترنت خود، به سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» مراجعه کنند. همچنین برای مشترکان مذکور، پیامکی با هدف شفاف‌سازی به شرح زیر ارسال شده است:

“مشترک گرامی، لطفاً پیامک‌های شب گذشته مربوط به سقف مصرف مجاز را نادیده بگیرید. این پیامک‌ها به‌طور اشتباه، در جریان عملیات به‌روزرسانی یکشنبه‌شب ارسال شده‌اند. شما می‌توانید در هر زمان، وضعیت سقف مصرف مجاز و میزان باقیمانده بسته‌های خود را از طریق برنامه ایرانسل‌من بررسی کنید.»

اپراتور دوم تلفن همراه همواره تلاش می‌کند تا با فراهم کردن زیرساخت و سامانه‌های ارتباطی امن و پایدار، بهترین تجربه ارتباطی را برای مشترکان خود فراهم کند و از اعتماد آن‌ها سپاسگزار است”.  

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مشابه

دکمه بازگشت به بالا